Wie übersetzt man "Wieder was dazugelernt" in englisch?

8 Antworten

You never done learning. oder You still can learn something new every day. oder I learned something new again! oder You are never to old to learn something new.

Jedenfalls nicht wie Loddar Matthäus!

Ein gutes (online) Wörterbuch hilft, z.B. dieses hier: de.pons.eu/dict/search/results/?q=dazulernen&l=deen&in=ac_de&lf=en

;-) AstridDerPu

Sprichwort (proverb):

You live and learn. (= Man lernt nie aus) . (Dazu dann vlt noch: Thanks für your information).

Hallo,

ich würde es so ausdrücken

  • constantly/continually/continuously learning new things/something new

  • to learn something new every day

  • to learn more every day

  • to learn over and over again

Gruß

Taimanka