Latein Grammatik?

1 Antwort

Vom Beitragsersteller als hilfreich ausgezeichnet

Adverb: graviter gravius gravissime

Nom./Akk. Sg. n.: forte fortius fortissimum

Adverb: acerbe acerbius acerbissime

Dat./Abl. Pl. m.f.n.: celeribus celerioribus celerrimis

Gen. Pl. m.f.: gravium graviorum gravissimarum

Akk. Pl. f. : faciles faciliores facillimas

Woher ich das weiß:Studium / Ausbildung – LK Latein

verbosus  17.06.2024, 22:42

Da die vorletzte Zeile Feminina enthalten soll, ist der Genitiv Plural im Superlativ: gravissimarum !

verbosus  18.06.2024, 12:07
@Merlin128

Kann vorkommen, ich habe auch schon den einen oder anderen Fehler übersehen ... :)

Merlin128  18.06.2024, 15:22
@verbosus

Hoc autem vix credere possum. Latinitatis magistri sunt infallibiles. ;-)

Merlin128  18.06.2024, 18:08
@verbosus

Equidem semper putabam Latinitatis et Graecitatis magistros esse veros deos, qui numquam errarent. Nam facultas Graece et Latine loquendi cum Platone, Aristotele, Homero, Gaio Iulio Caesare, Cicerone, Seneca, Nasone, Vergilio et aliis philosophis et poetis donum divinum nobis est, quod nemo mortalis habet. ;-)

verbosus  18.06.2024, 21:47
@Merlin128

Simillimi autem sunt hominibus di antiquitatis, quorum animi non aliter ac hominum animi multis et variis affectibus permoventur ...