Welcher Plinius Text kommt dran?

2 Antworten

Welcher Plinius Text kommt dran? Er hat ungefähr 70 Wlrter plus minus 5

Ich vermute, dass es dieser sehr beliebte, kurze Klausurtext sein wird:

C. PLINIUS SPARSO SUO S.

Librum quem novissime tibi misi, ex omnibus meis vel maxime placere significas. Est eadem opinio cuiusdam eruditissimi. Quo magis adducor ut neutrum falli putem, quia non est credibile utrumque falli, et quia tamen blandior mihi. Volo enim proxima quaeque absolutissima videri, et ideo iam nunc contra istum librum faveo orationi, quam nuper in publicum dedi communicaturus tecum, ut primum diligentem tabellarium invenero. Erexi exspectationem tuam, quam vereor ne destituat oratio in manus sumpta. Interim tamen tamquam placituram — et fortasse placebit — exspecta. Vale.

MfG

Arnold

Woher ich das weiß:Studium / Ausbildung
Von Experte ArnoldBentheim bestätigt

Hallo,

es wird wohl ein Text von Plinius sein.

Du solltest lieber lernen anstatt Zeit durch sinnloses Raten zu vertrödeln.

Herzliche Grüße,

Willy

GeilerName44
Beitragsersteller

sehr unbrauchbar... brauche keine Tipps von dir