Gliedere folgenden Satz? Non sunt ad caelum elevandea manus nec exorandus aedituus, it nos ad aurem simulacra, quasi magis exaudiri possumus,admittat?

1 Antwort

Schwierig, wenn du beim Abschreiben Fehler machst.

Non sunt ad caelum elevandae manus nec exorandus aedituus ut nos ad aurem simulacri, quasi magis exaudiri possimus, admittat: prope est a te deus, tecum est, intus est.
(Seneca)

Non sunt ad caelum elevandae manus nec exorandus aedituus - Hauptsatz mit 2 Subjekten

ut nos ad aurem simulacri admittat - Nebensatz (final)

quasi magis exaudiri possimus - Nebensatz 2. Ordnung

prope est a te deus, tecum est, intus est - (neuer) Hauptsatz: eig. 3 Hauptsätze

Reicht das?

--- ---

elevandae manus nec exorandus aedituus (Gerundive Nom. Pl. prädikativ)

Woher ich das weiß:eigene Erfahrung – Unterricht - ohne Schulbetrieb

lili185523
Beitragsersteller

vielen Dank

Volens  30.01.2020, 13:11
elevandae manus nec exorandus aedituus
  Plural             Singular
       so ist es richtig!