Welchen Artikel sollte man für Non-Binäre benutzen?
In meinem und einigen anderen Dialekten ist es für gewöhnlich so, dass man sagt: "Der Thomas geht in die Schule".
In meinem Dialekt (Höchstallemannisch/Schweizerdeutsch) ist es sogar unabdingbar, wenn von der Person gesprochen wird. Bei Anrede ist das was anderes.
Es heisst also "DrMax und d'Amelie hend gässä" und nicht "Max und Amelie hend gässä" (haben gegessen). "dr" oder "de" für männlich und "d' " für weiblich. "ds' " oder "z' " wäre nebenbei neutrum.
Ich will hier jetzt auch keine Debatte starten (es geht mir eher ums Lingustische), aber wie würden den non-binäre dieses Problem lösen, da für uns das Weglassen des Artikels fehlerhaft klingt.
3 Antworten
Früehner isch no s Vreni id Schuel ggange und niemerts hätt es Problem demit gha.
Und hütt isch es halt s Kim oder s Andrea.
Gaht doch prima. 💁♀️
Das muesch du di Betroffne sälber fröge. Es gitt sottig, wo genau das wänd (finds au komisch, aber chammer ja au nüüt mache). 💁♀️
Das würde ich die jeweilige non-binäre Person fragen, da man von non-binary nicht direkt aufs präferierte Genus schließen kann.
Aso ich dänk am gschiidschtä seisch eif numä dä Namä oni "t" oder "dä" vornä draa.
ich bi au ä keine, süd-zentralschwiiz. Ja äs döndt falsch wänn nämr seid "Lara isch cool" statt "dLara isch cool"
Wil Vreni äs Diminutiv isch. So we ä Hund plötzli zu äs Hündli wird. Das isch nüd zglichligä. Zudem isch dLüüt mit "es/das" äzsprächä nüd würkli gwünscht, sowiit ich wäiss.