Wie kann man diesen Text am besten kurz zusammenfassen in Englisch?

the text is about lame amstromg's cycling career. He started his sports career when he was 12 years old and started cycling professionally since 1992. He was very successful in his career and won many awards. Until…

ich weiß nicht wie ich weiter schreiben soll

2 Antworten

Hallo,

A summary of several pages can sometimes be as brief as one sentence.

Brenda Spatt, Writing From Sources, 8th ed. (Bedford/St. Martin's, 2011)

Was so viel heißt wie, Eine Zusammenfassung von mehreren Seiten kann manchmal nur aus einem Satz bestehen.

AstridDerPu

Ivaaa778
Beitragsersteller

Sehen sie sich meine Ergänzung an

AstridDerPu  21.02.2022, 12:58
@Ivaaa778

the (RS) text is about lame amstromg (RS)'s cycling career. He started his sports career when he was 12 years old and started cycling professionally since 1992 (Grammatik). He was very successful in his career and won many awards. Until…

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden.

ich weiß nicht wie ich weiter schreiben soll...

Ich auch nicht.

Man liest ihn, streicht die relevanten Passagen an und fasst diese dann knapp in eigenen Worten zusammen.