Ranch Dressing online oder in München?

2 Antworten

Ich würde mir das gut überlegen, für ein Produkt, dass von US Supermärkten zum Teil wegen der Inhaltsstoffe nicht verkauft wird.

Seen below, HIDDEN VALLEY LIGHT RANCH DRESSING IS BANNED AT WHOLE FOODS MARKET AND IS FAR FROM HOMEMADE: With six ingredients banned at Whole Foods, Hidden Valley Light Ranch has numerous commercial ingredients including Artificial Flavor, Natural Flavor, MSG, Sweeteners, Thickening Agents, multiple Flavor Enhancers, FDA-recognized Chemical Preservatives and Commercial Emulsifiers. (Source for Hidden Valley ingredients: The Clorox Company Hidden Valley Web site 6/23; Source for banned ingredients: Whole Foods Web site 6/23; Source: FDA 2023)

Dressing is banned at Whole Foods Market

Source The Clorox Company Hidden Valley Wen site 63

IngredientInspector.org

Kaufen kannst du es bei Amazon oder hier:

https://www.us-shop-berlin.de/Hidden-Valley-The-Original-Ranch-Dressing-473-ml

Online in "The Amarican Store.de" und auch ebay.

Ich könnte mir auch Amazon vorstellen.

Woher ich das weiß:Studium / Ausbildung – Studium Ernährungsberatung