Grafik in Englisch beschrieben?

1 Antwort

Hallo,

a (The) pie chart is showing houseold (RS = Rechtschreibung) waste in Germany in 2016. the (RS) Elements (RS) are glass 6, electronic devices 1, household waste 31, others 10, paper/card 17, wrapping/plastic 13, garden waste 13, food waste 9 all the data in percent.

6, 1, 31, 10, 17, 13, 13, 9 was?

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Zusammenfassung: Das Tortendiagramm zeigt den in Deutschland in 2016 angefallenen Haushaltsmüll in Prozent.

AstridDerPu