Satz auf Schweizerdeutsch (:

4 Antworten

Es gibt kein Schweizerdeutsch als Einheit. Eher im Gegenteil, es gibt sehr viele die sich enorm unterscheiden!!!

in züri säge mer. "du iick ha-di ganz fest lieb"

das mit dem CKK ist so ne Sache, dass lässt sich nicht einfach so aussprechen.

PS: aber dann wird sie dich verlassen.. ;-)

Grüsse Gilbert

Goodnight  28.05.2016, 23:15

Uiii uii uii... nei in Züri heisst's:

Ich ha di fescht gern.

oder

Ich ha dich fescht lieb.

iick gits definitiv nöd!

rachelgreene  01.06.2012, 19:28

das mit em iick isch wohl öppis ganz neus...^^

DebbieStyles02  29.04.2016, 10:43
@rachelgreene

Ich chum auu us Zürii und ganz ehrlich? Ich han das no nie ii miim ganze Lebe ghört :'D isch das auu neu igschafft worde? xD naja ich und die Mensche ii miim Umfeld schriibet ICH. Chas sii, dass duu das so bii ois Zürcher als iick warnimmsch obwohl miir ich säget? Chunnsch villicht ursprünglich gar nöd vo de Schwiiz? Isch jaa hützutags zur normalität worde, dass vill meh Usländer ii de Schwiiz lebet als Schwiizer. ;) also ich bin Schwiizerin ich sägs jaa nur. ;)

ig ha di huärä gärn! Das ist Berndeutsch, es gibt ganz viele verschiedene Dialekte also kann man nicht Schweizerdeutsch im Allgemeinen sagen.

Für Freunde/ Family

I ha di mega fescht gärn

I ha di huärä fescht gärn (Jugendliche Variante)

I ha di i mis Härz gschlosse

Für Liebe

I liäbä di

I liäbä di Huere fescht

I has uf di (Bevorzugte Variante meinerseits)

I hami i di verliäbt

I hami i di verschösse

I bi verrückt nach dir