leichter Cäsar text

3 Antworten

Es gibt schon einige schwerere Textstellen im bello gallico, z,B wenn C. den Brückenbau bei der Rheinüberquerung beschreibt; aber ansonsten geben sich die Texte nichts.

Ich rate dir zu Vorbereitung, die folgenden Texte des Teiles, den du gerade im Unterricht liest, vorzubereiten.

Den lat. Text mit paralleler übersetzung findest du bei

http://www.latein.at/elatein-neu/index.php?menid=ueber&autid=caesa&pgsid=no

(1,12,1) Flumen est Arar, quod per fines Haeduorum et Sequanorum in Rhodanum influit, incredibili lenitate, ita ut oculis in utram partem fluat iudicari non possit. id Helvetii ratibus ac lintribus iunctis transibant. (2) ubi per exploratores Caesar certior factus est tres iam partes copiarum Helvetios id flumen traduxisse, quartam vero partem citra flumen Ararim reliquam esse, de tertia vigilia cum legionibus tribus e castris profectus ad eam partem pervenit, quae nondum flumen transierat. (3) eos impeditos et inopinantes adgressus magnam partem eorum concidit; reliqui sese fugae mandarunt atque in proximas silvas abdiderunt. (4) is pagus appellabatur Tigurinus; nam omnis civitas Helvetia in quattuor partes vel pagos est divisa

ich glaube das einfachste IST schon casear bello gallico