Latein ep. 8,23

2 Antworten

Meinst Du den hier: Der ist von Plinius

(1) Omnia mihi studia, omnes curas, omnia auocamenta exemit excussit eripuit dolor, quem ex morte Iuni Auiti grauissimum cepi. (2) Latum clauum in domo mea induerat, suffragio meo adiutus in petendis honoribus fuerat; ad hoc ita me diligebat, ita uerebatur, ut me formatore morum, me quasi magistro uteretur. (3) Rarum hoc in adulescentibus nostris. Nam quotus quisque uel aetati alterius uel auctoritati ut minor cedit? Statim sapiunt, statim sciunt omnia, neminem uerentur, neminem imitantur, atque ipsi sibi exempla sunt. Sed non Auitus, cuius haec praecipua prudentia, quod alios prudentiores arbitrabatur, haec praecipua eruditio quod discere uolebat. (4) Semper ille aut de studiis aliquid aut de officiis uitae consulebat, semper ita recedebat ut melior factus; et erat factus uel eo quod audierat, uel quod omnino quaesierat.

kleinesTuktuk1
Beitragsersteller

ja genau aber is jetzt leider zu spät , wir hatten einen brief über den Ausbruch des Vesuvs ...

Eine seriöse Antwort braucht eine seriöse Frage! Von welchem Autor soll denn die Rede sein? Auch vor der Erfindung der E-Mail war das Schreiben von Briefen üblich, sodass es mehr als einen Autor gibt, auf den die obige Angabe zutrifft. Daher müsste diese Frage vielleicht vorher geklärt werden.

LG

MCX