Klausur Oberstufe Latein Thema Zeit Ewigkeit und Seneca ?

3 Antworten

Aus den Briefen ist mir spontan sofort der hier eingefallen:

https://www.gottwein.de/Lat/sen/epist.001.php

Alternativ hat seneca ein ganzes Buch "de brevitate vitae" geschrieben. Da könnte man sicher auch etwas drin finden. Ist halt kein Brief.

VG

Hier ist eine Stelle aus den Briefen des Seneca, in dem die Begriffe Zeit und Ewigkeit vorkommen:

Quomodo molestus est iucundum somnium videnti qui excitat (aufert enim voluptatem etiam si falsam, effectumtamen verae habentem) sic epistula tua mihi fecit iniuriam; revocavit enim me cogitationi aptae traditum et iturum, silicuisset, ulterius. Iuvabat de aeternitate animarum quaerere, immo mehercules credere; praebebam enim me facilemopinionibus magnorum virorum rem gratissimam promittentium magis quam probantium. Dabam me spei tantae, iameram fastidio mihi, iam reliquias aetatis infractae contemnebam in immensum illud tempus et in possessionem omnisaevi transiturus, cum subito experrectus sum epistula tuaaccepta et tam bellum somnium perdidi. Quod repetam,si te dimisero, et redimam.

Seneca, Epistulae Morales, 102 f.

Servus,

Bei uns kam zu Seneca ep.mor. nh Text dran wo es um Reichtum und Natur ging und wie der Mensch zum Reichtum stehen sollte. Du kannst dir ja die Seneca Texte im Internet anschauen und dann nach den Wörtern zB natura suchen für den Abschnitt