bitte alles in schweizerdeutsch übersetzen! xD

3 Antworten

Hi, ich hätte auch Lust zu übersetzen ! Ruf doch an ! 015734523033 BRD - MFG - B. Herzog, Eckernförde

Selbstportrait - (Brief, übersetzen, Schweizerdeutsch)

Liebe Noel Natürlich kann man Schiizedüütsch auch schreiben. Je nach Region ein anderer Dialekt und auch eine angepasste Schreibweise. Geschrieben wird's wie gesprochen.  Hier eine Übersetzung ins Züridüütsch.

Liebi Klass,

ich han mich scho guet i dä Schwiiz igläbt und chume au scho äs bitzli mit dä Sprach z'recht. ich han au scho Fründe gfunde. I dä Schuel hämmer 10 Fächer..........

I dä Klass simmer 25 Schüeler und Schüelerinne:

7 Meitli und 18 Buebe!!

Ganz ganz liebi Grüessli

Eure Noel

sorry, schwizerdütsch kann man nur sprechen, geschrieben bleibt es deutsch. deshalb heißt es ja schweizerDEUTSCH.

ONEBLACKWORLD  08.10.2014, 01:14

Haha was loiift bi dir? Schwiizerdütsch chame au schribe... Zwar gits mehreri Arte devo aber keini isch wiggli falsch.

rachelgreene  17.05.2012, 18:13

Das stimmt nicht, man kann Schweizerdeutsch auch schreiben. Ich weiss ja nicht, ob du Schweizer(in) bist aber ich schreibe SMS zB immer auf Schweizerdeutsch...