Wer oder was ist Siren Head?

4 Antworten

Siren Head Siren Head is a fictional-being created by the Canadian artist respectfully known as Trevor Henderson. It is a 12 meters tall humanoid creature with a heavily emaciated, near-skeletal frame covered in dried, mummified flesh with a color similar to rusted metal. emaciated being with a pair of sirens. Capable of emitting various noises both natural and man-made, including sirens, radio broadcasts, white noise, and human voices.

Der Kopf einer z. B. E57 Sirene, damit kein Regenwasser in die Mechanik und Motor eindringt.

Eine Regenschutzabdekcung sozusagen. Welche auch den Schall leicht in die richtige Richtung leitet.

Meine Empfehlung der Kanal von creepypasta punsh der hat mehrer Videos über den sirenhead gemacht auch darüber wo er her kommt