Was ist die antwort HA?

1 Antwort

  1. Explicatio, cur pretium aequilibrium mercatum "clearet":

Pretium aequilibrium est pretium, quo oferta et postulatio in mercato consentiunt. Si pretium maius est quam pretium aequilibrium, superfluitas offertae est, quod offerentes plus res quam emptores emere volunt. Hoc efficit abundantiam oferta, quae offerentes admoveat ad pretium minuendum, ut plures emptores alliciantur et oferta minuatur. Si pretium minus est quam pretium aequilibrium, inopia offertae est, quod emptores plus res quam offerentes offerre possint. Hoc efficit penuriam oferta, quae offerentes admoveat ad pretium augendum, ut plures incentivos adferantur, ut plures res offerantur et postulatio minuatur. In utroque casu, mercatus "clearet" pretio aequilibrio assecuto, quod oferta postulationi consentiat.

2. Quis offerens vel quaerens propter quas causas lucratur producentis reditu vel consumptoris reditu?

Lucrum producentis oritur, si pretium mercatus est maius quam pretium, quo producens paratus esset rem producere et vendere. Hoc fit, quod pretium maius producenti maiorem lucrum praestat, quam speratum erat. In hoc casu, producens libenter res ad maius pretium vendet et ita producentis reditum lucrabitur.

Lucrum consumptoris oritur, si pretium mercatus est minus quam pretium maximus, quo emptor paratus esset rem emere. Hoc fit, quod pretium minus consumptori minores sumptus praestat, quam speratum erat. In hoc casu, emptor libenter res ad minus pretium emet et ita consumptoris reditum lucrabitur.

Jetzt musst du den lateinischen Text nur noch ins deutsche übersetzen.

tuelin04
Fragesteller

wow okay