Steam Version 1686779606 Skins benutzen?

1 Antwort

Vom Beitragsersteller als hilfreich ausgezeichnet

Gibt's nicht mehr, die Funktion haben sie einfach rausgekickt.

https://developer.valvesoftware.com/wiki/Steam_Skins

The Steam Client has been revamped to use Chromium Embedded Framework. The option to change skins in the Settings window has been removed. The VGUI Layout Debugger in Dev mode does not appear anymore. While the current version is still in beta, the Skins feature has most likely been removed entirely.
History
Removal of skin support for the Friends List on July 24th 2018
Removal of skin support for the Library on February 1st 2023
Removal of skin support for the main window frame and all additional windows in Steam Beta on May 12th 2023

avatar2209
Beitragsersteller

schade, hab immer gerne meine schwarze Steam Version genutzt. Finde das sah wesentlich schöner aus.

jort93  15.06.2023, 17:04
@avatar2209

Wurde wohl nicht viel benutzt. Habe um 2016, 2017 steam skins benutzt, aber jetzt schon jahrelang nicht mehr.

avatar2209
Beitragsersteller
@jort93

Hab den seit Ewigkeiten immer drin gehapt, ist schade das es jetzt von dem einen auf den anderen Tag nicht mehr geht aber gut kann man leider nix machen.