MSA Englisch mündlich Prüfung?

1 Antwort

Also, ich würde vielleicht einige kleine Dinge ändern:

I would like to tell you about myself. My name is...  I am ..... I was born ...  I have two brothers who are both older than me. My oldest brother is 20 years old and called ..., the other one is called ... and is 18 years old. I have many friends.... she is one year older than me. In my free time I like to go out with friends or to play the piano.

At school my favourite subjects are ....

I come from Turkey, from a village (town) near the Black Sea. I would love to ...(das Verb "draw" bedeutet "zeichnen" und macht in diesem Zusammenhang keinen Sinn) evtl. visit my home town because a large part of my family lives there.

My favourite colour is bordo.

Falls der Text länger sein muss, kannst Du ja ein bisschen mehr über Dein Klavierspiel, die Musik, die Du am liebsten spielst, den Sport, den Du am liebsten treibst schreiben.

Alles Gute.

elif300
Beitragsersteller

vielen vielen Dank :))