Magen Glieder Fabel Latein Text 📜

1 Antwort

Das "Original" steht bei Livius. Für Schüler wird dieser Text aber häufig adaptiert / vereinfacht.

Tempore, quo in homine non ut nunc omnia membra in unum consentiant, sed singulis membris suum cuique consilium, suus sermo fuerit, indignatas reliquas partes esse, sua cura, suo labore ac ministerio ventri omnia quaeri, ventrem in medio quietum nihil aliud facere quam datis voluptatibus frui; conspirasse reliquas partes coporis inde, ne manus ad os cibum ferrent, nec os acciperet datum, nec dentes, quae acciperent, conficerent. Hac ira, dum ventrem fame domare vellent, ipsa una membra totumque corpus ad extremam tabem venisse. Inde apparuisse ventris quoque haud segne ministerium esse, nec magis ali quam alere eum, reddentem in omnes corporis partes hunc quo vivimus vigemusque, divisum pariter in venas maturum confecto cibo sanguinem.

LG
MCX

PinkiePiePferd
Beitragsersteller

Vielen herzlichen Dank :) das ist genau das was ich gesucht habe. Sie haben mir sehr weiter geholfen :))

Liebe Grüße PinkiePiePferd

prohaska2  30.05.2015, 19:20

Ey, ohne altgriechische Untertitel?