Ist der Satzbau in diesem englischen Text richtig?

3 Antworten

NEIN, Dein Text ist leider furchtbar fehlerhaft und muss fast ganz neu geschrieben werden.

In the summer holidays I was in England with my family.  (Besser: I spent my summer holidays in England with my family.)

After we had arrived, we had a barbecue and I met new friends who were about my age and played football with them. After that I went to the beach with my father and we went sailing in the sea together.

(Ich vermute, dass Ihr im MEER gesegelt habt. "Lake" wäre nur richtig, wenn es ein Binnensee war.)

Hallo,

nein, der Text ist weder vom Satzbau, noch von der Grammatik und der Rechtschreibung richtig.

I was with my family in the summer holidays in England, than (Wort: als im Vergleich) we had arrived, we had have (Grammatik) a barbecue and i (RS) had met (Grammatik) new friends (Anbindung) they were in
myage (RS; kein Komma) when i (RS) met them. - (Satzstellung; du solltest wenigstens 2 Sätze daraus machen.)

After that (Komma) We (RS) played football, i (RS) went to the beach with my father, then we sailled boat (Ausdruck) in (Präposition) the lake (Wort: der (Binnen) See, nicht die See). - (Auch aus diesem Satz solltest du wenigstens 2 Sätze machen.)

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

AstridDerPu

I´ve been in England with my family for summer holidays.

When we arrived, we had a barbeque, where I met new friends which were all in my age. After barbeque we played football and I went with my father to the beach. We also sailed with the boat on the lake.

(Now where is my paycheck for doing your homework ?:)) SMILE CHUCKLE

pixeldef  26.08.2016, 08:21

3. satz: es sollte heißen and i went to the beach with my father, oder: me and my father went to the beach together

Bswss  26.08.2016, 10:40

Nein: I've been ist heri endeutig FALSCH. Auch Wortstellungsfehler kommen in Deiner Version vor