Exorzismus Supernatural Spruch

3 Antworten

Vom Beitragsersteller als hilfreich ausgezeichnet

Das is alles was ich gefunden hab... auch bloss in nem Forum:

Ritus Exorcizandi Obsessos A Daemonio

Regna terrae, Cantate Deo, Psallite Domino, Qui fertur super caelum caeli ad orientem; Ecce dabit vocem suam, vocem virtutis. Tribuite virtutem Deo.

Exorcizamus te, Omne immunde spiritus, Omnis Satanica potestas, Omnis incursio infernalis adversarii, Omnis legio, Omnis congregatio Et secta Diabolica.

Ergo, Draco maledicte et omnis legio diabolica, adiuramus te. Cessa decipere humanas creaturas, eisque eterne persitionis venenum propinare.

Vade, Satana, inventor et magister omnis fallacie, hostis humane salutis. Humiliare sub potenti manu Dei; contermisce et effuge, invocato a nobis sancto et terridili nomine quem inferi tremunt.

Ab insidiis diaboli, libera nos, domine, ut ecclesiam tuam secura tibi facias libertate sercire, te rogamus, audi nos. Ut inimcos sancta Ecclesiae humiliate digneris, te rogamus, audi nos. Terribilis Deus de sanctuario suo. Deus Israhel ipse truderit virtutem et forlitudinem plebi suae. Benedictus Deus; Gloria Petri.

www.supernatural-zirkel.de

Laelia1982  02.02.2013, 17:40

Vielen Dank für den Stern :-)

Ronny666
Beitragsersteller
@Laelia1982

Tss... Wenn eine Antwort hilfreich ist, dann bekommt sie halt die höchste bewertung. Also nicht der Rede wert.

Exorcizamus te, omnis immundus spiritus,

omnis satanica potestas, omnis incursio infernalis adversarii,

omnis legio, omnis congregatio et secta diabolica.

Ergo, draco maledicte.

Ecclesiam tuam securi tibi facias libertate servire,

te rogamus, audi nos.

Quelle: http://www.youtube.com/watch?v=X5vUIPN2Z8A

Allerdings gibt es da (glaube ich) auch verschiedene Versionen.. Vor nem Jahr oder so, habe ich das auch mal gesucht und bin auf verschiedene Versionen gestoßen, die meistens länger waren..^^ Das ist nur eine Kurzform

Exorzismus

im Verlauf der Serie (Video)

Im Verlauf der Serie wird vorwiegend der Exorzismus von Papst Leo
XIII verwendet und noch weiter verkürzt. Ein Grund für die Kürzung
ist wahrscheinlich, dass ein vollständiger Exorzismus zu lange für
eine ca. 40-minütige Folge dauern würde.

Exorcizamus te, omnis immundus spiritus, omnis satanica potestas, omnis incursio infernalis adversarii, omnis legio, omnis congregatio et secta diabolica.

Ergo draco maledicte, ecclesiam tuam secura tibi facias, libertate servire, te rogamus, audi nos.

Schau mal hier: http://de.supernatural.wikia.com/wiki/Exorzismus

https://youtube.com/watch?v=X5vUIPN2Z8A