Englisch Korrektur?
Hallo,
Könnt ihr meine Englisch Hausaufgabe Kontrollieren?
Der Text und die Fragen sind im Anhang
Antworten:
- Edward writting to Maddy.
- There were severe storms, many men got sick, and some died. Edward wanted to give up, but he told Maddy and her children
- The men were happy
- 97 days
- Edward has made friends with others, at night they sit by the fire and tell each other stories and sing. Sometimes there are also fights here
- He dreams of making money
Hoffe ihr könnt mir Tipps geben oder Korrigieren
Mit freundlichen Grüßen
2 Antworten
- Edward is writing to Maddy.
- (...) Edward wanted to give up, but he thought of Maddy and their children.
5.) (...) sometimes there are also fights there/sometimes they also fight.
6.) He describes it as very hard. He doesn't sleep much and he needed to work in cold water for hours.
Hallo,
1.Edward (Hier fehlt ein Hilfsverb, siehe Frage) writting (RS, siehe Frage).
2.There were severe storms, many men got sick, and some died. Edward wanted to give up, but he told (falsches Verb) Maddy and her (falsches Possessivepronomen) children(Hier fehlt ein Punkt.)
5.Edward has made friends with others, at night they sit by the fire and tell each other stories and sing. Sometimes there are also fights here (falsches Wort) (Hier fehlt ein Punkt.)
6.He dreams of making money (Hier fehlt ein Punkt.) Das ist nicht wirklich das, was er über seine Arbeit erzählt. Vielmehr beschreibt er seine Arbeit als harte Arbeit, nicht einfach, viele Stunden im kalten Wasser stehen, (wenig Essen und wenig Schlaf).
AstridDerPu
Könnten Sie aus meinen Sätzen draus die Korrekten Antworten schreiben bzw formulieren damit ich die „richtigen“ Antworten habe und draus lernen kann?