Dewa eG AGB

2 Antworten

Wenn dir die AGBs beim Vertragsabschluss nicht ausgehändigt wurden (du musst sie bestätigen), stellt sich die Frage, ob der Vertrag überhaupt rechtsgültig ist.

Hallo,

Sie sind nicht der einzige, der mit der Dewa eg Probleme hat. Gegen die Dewa eg wird bereits seitens der Staatsanwaltschaft Stgt und Köln ermittelt. Ich rate Ihnen einen Rechtsanwalt hinzu zu ziehen.

zek82  27.12.2015, 15:07

lütfen bize yardımcı olun Dewa suan bundan 3 sene once aldığımız evi bizim isteğimizle satışa çıkardı ama bize kundigung göndermişler 20 gün icinde evi boşaltın diye ve evi alacaklar imza atacaklar uc hafta icinde noterde termin var bizi aileyle görüştürmediler alicilarada kendimizi kiracı diye tanıtmamızı söylediler öyle yaptık ama geriye kalan 60 bin Euro'yu bize ödememek icin bize çıkış verdiler lütfen yardımcı olun cok zamanınız yok çıkış elimize geceli 5 gün oldu

pintobymusti  27.12.2015, 19:03
@zek82

lütfen size ulasa bilecegimiz bir telefon nr veya email adresiniz varsa yazin ( mesaj olarak gönderin )