Ähnlicher anime wie that time I got reincarnated as a slime?

1 Antwort

Welchen ich sogar besser finde wie That time I got reincarnated as a slime ist Mushoku Tensei; Jobless Reincarnated.

Allerdings ähnliche wären wohl auch:

The 8th son? Are you kidding me?

The Rising of the Shield Hero

The World`s Finest Assassin Gets Reincarnates in Another World as a Aristocrat

Seirei Gensouki: Spirit Chronicles

How a Realist Hero Rebuilt the Kingdom

Nach meiner Ansicht am ähnlichsten: Tsukimichi -Moonlit Fantasy-

Doch hier geibt es auch sehr viele weitere Möglichkeiten an Serien die in das Isekai genre fallen.