wie veröffentliche ich mein badlion Cape?

1 Antwort

Du musst die Voraussetzungen erfüllen, um ein eigenes Cape zu bekommen:

Youtube

- Have a passion for Minecraft content
- Have an active Youtube channel (at least 4 videos in the last month around MC)
- Have at least 20K Subscribers
- Have at least 7.5K views per video on average

Twitch

- Have a passion for Minecraft content
- Have an active Twitch channel (at least 5 streams per month around MC)
- Have at least 10K followers on Twitch
- Have at least 100 viewers on average during your streams
- Have at least 20 hours of MC streamed per month for the past three months.

Wenn du Vorraussetzungen erfüllt hast, musst du @Gonzaloo per PN im Forum anschreiben oder @GonzalooBL auf Twitter oder per Email O(contentcreators@ badlion.net).

Quelle: https://www.badlion.net/forum/thread/247126
Woher ich das weiß:Hobby – Ich bin aktiver Spieler seit 2011