Wie bewältigt man die Tatsache, dass man nur Platzverschwendung ist?

2 Antworten

Vom Beitragsersteller als hilfreich ausgezeichnet

Es isch wichtig z'verstah, dass jede Person e Bedütig und en Wärt het, au wenn's uf erschte Blick nid so erchennbar isch. Um d'Meining z'findä und d'Lebenszweck z'fülle, chönnt's hilfreich sii, sich selbst z'akzeptiere und sich bewusst z'mache, was einem wichtig isch und was einem Freud und Erfüllig bringt. Au d'Unterstützig vo Fründe und Familie cha äntschprechend sii, wenn me sich nid wertvoll fühlt. Es cha sinnvoll sii, sich professionelli Hilf z'hole, zum Bispiu biere Psycholog/in, wenn me sich langfristig nutzlos fühlt. Jeder het sini eiget Platz und sini eiget Bedütig in dere Wält.

Diese Tatsache besteht nicht.