Whatsapp Status Lieder

4 Antworten

Hi hier eine kleine auswahl :) :

casper:

  • Verrückt, dass fallen wie fliegen ist, für `nen kleinen moment..
  • Vielleicht sind 20 qm zum träumen zu klein..
  • Wir sind so perfekt unperfekt!
  • Jeder von uns ist kunst gezeichnet vom leben!
  • Trotz all den wolken und regen, vielleicht doch der sommer des lebens.
  • Wenn liebe bilnd macht will ich nie wieder sehen.
  • Vielleicht liegt der sieg darin einfach aufzugeben.
  • Sich scheinbar gemeinsam im finden verloren..
  • Im endeffekt die perfekten fehler zur falschen Zeit.
  • wir liegen lachend in dn trümern und fühln´uns frei.

Eminem:

  • Music is reflection of self.
  • There´s no control, he just lets his emotions go.
  • You´re pointless as rapunzel with fucking cornrows.
  • You´ve got enemies? Good. That means you actually stood up for something.
  • Life isn´t about finding yourself. Life is about creating yourself.
  • You better lose yourself in the music, the moment you own, it you better never let it go.

Falls da nicht das richtige dabei war kannst du gerne nach mehr nachfragen :) (wäre nicht schlecht wenn du angibst ob du weblich oder männlich bist)

lg klara :)

Hier wäre eins und zwar: "Let my see you put your Hearts up" von dem lied 'put your Hearts up'von ariana grande oder "popular? I know about pupolar" von pupolar song von Mika und Ariana Grande

Call me Crazy

Lost all Sense of Time Y A

Party AllNight Long so pour my Drinks Strong

chase atlantic: ozone

-she told me she loved me but I do not deserve your love. I put you above me and honestly I think I fucked it up. I don't know why..

- I am clouded by all of this smoke.

- I need some reasons to live maybe you could show me some.

-the same person that I need is the one that I'm running from.

chase atlantic: into it

-I haven't really changed. I'm just confident.

-I am just fucking lucky was born with it. a hundred million people couldn't deal with this.

ariana grande: six thirty

-come here and give me some kisses. you know I'm very delicious.

-am I enough to keep you love?

generell empfehle ich euch allen chase atlantic zu hören. sie habe sehr deepe music und yeah. ich hoffe ihr könnt damit was anfangen :).