Traurige englische Songs?

18 Antworten

Hallo,

- Tears in Heaven - Eric Clapton - youtube.com/watch?v=JxPj3GAYYZ0

- Candle in the Wind – Elton John - youtube.com/watch?v=cJuOc0Ld1uk

- Please Mr Please, Olivia Newton John youtube.com/watch?v=O6JJjfnNwsY

- If you leave me now - Chicago - youtube.com/watch?v=OlKaVFqxERk

- Love Hurts, Nazareth (youtube.com/watch?v=GRJaZdodEgI)

- November Rain, Guns N' Roses -

https://www.youtube.com/watch?v=8SbUC-UaAxE

- Almost Lover - A Fine Frenzy (youtube.com/watch?v=lsWsasqIoyk)

- When I need you, Leo Sayer youtube.com/watch?v=8_96uyfmqgo

- Killing me softly, Roberta Flack youtube.com/watch?v=dpNdMIAnKko

- Everybody hurts, R.E.M. (youtube.com/watch?v=ijZRCIrTgQc)

- Song sung blue - Neil Diamond (youtube.com/watch?v=P1t9zOwmWok)

- Listen to the rhythm of the falling rain, The Casades (youtube.com/watch?v=lC2Fu20X_KY)

- More than I can say, Leo Sayer (youtube.com/watch?v=dGKnSdikqjw)

- Please, release me, Engelbert Humperdinck (youtube.com/watch?v=6S9ecXWCBCc)

- Still got the Blues, Gary Moore (youtube.com/watch?v=4O_YMLDvvnw)

- The Most Beautiful Girl In The World (youtube.com/watch?v=gzr2v9yNiEk)

- Rise, Gabrielle (youtube.com/watch?v=qDcmf_GhlZY)

- It's All Over Now, Baby Blue, Theme

(youtube.com/watch?v=zyn8BJ1Uvzw)

- You left me (just when I needed you most), Tim McGraw youtube.com/watch?v=22CrTnzFrak

Diese Liste ließe sich beliebig fortsetzen.

AstridDerPu

PS: Unter folgenden Link findest du die 25 Saddest Songs Ever:

ultimateclassicrock.com/saddest-songs/

Fire on fire, sam smith

No time to die, eilish

Lovely -eilish

  • Losing You - Wonho
  • mars - Yungblud
  • Friend, please - Twenty One Pilots
  • Let Me Go - NF
  • Let You Down - NF
  • Numb - Jessi
  • Savior - Black Veil Brides
  • Ghost of You - 5SOS
  • The Ghost of You - MCR
  • idontwannabeyouanymore - Billie Eilish
  • 1-800-273-8255 - Logic ft. Alessia Cara, Khalid
  • Gone - Rosé
  • Jellyfish - Jung Yong Hwa (nicht irritieren lassen: die Melodie klingt zwar nicht wirklich traurig, aber die Lyrics sind es)
  • Nerves - DPR IAN
  • I Am Machine - Three Days Grace
  • Tell Me Why - Three Days Grace
Woher ich das weiß:Hobby – Ich beschäftige mich viel mit Musik/K-Pop & Serienjunkie

Eine kleine Auswahl aktueller Songs:

The Paper Kites (Walk above the city)

Ocie Elliott (Like a river)

Hayd (Changes)

Birdy (Surrender)

Isak Danielson (If you ever forget that you love me)

Night Traveler (Tougher than the rest)

Conan Gray (Heather)

Jeremy Zucker (Scared)

James Smith (Call me when it's over)

Jaymes Young (Happiest year)