Englische Wortspiele mit liebe zu tun haben?

6 Antworten

Vom Beitragsersteller als hilfreich ausgezeichnet

I live in Spain but the "S" is silent.

Im cold, can i get your glove but the "G" is silent.

Im flying but the "F" is silent.

Im very fast but the "S" is silent.

Die find ich ganz cool :D

Woher ich das weiß:Studium / Ausbildung

MrAlfonso
Beitragsersteller

Ja die sind toll :D

Aber nur das zweite hat mit der liebe zu tun aber das kann ich verwenden :3

MrAlfonso
Beitragsersteller
@ItzzMicha

Freut mich das ich dir nach 2 Jahren Freude bringen konnte 👍

I don’t believe in love. I never had,I never will. I don’t believe in love,it’s never worth..the pain that you feel. (Queensrÿche, Operation Mindcrime)

Love can grow like a flower or grow like a Tumor. (Joe Jackson)

I love you and you love me,we love together wo lauf mer‘n hie?

When you’re in Love with a beautiful woman,you know it’s hard. ..you know that it’s crazy,you wanna trust her,then somebody hangs up when you answer the phone.. (Dr. Hook)

Also ich nehme an das du anmachsprüche meinst?. Are you from tennessee? because you´re the only ten i see. der war schlecht aber ich hoffe ich konnte dir weiterhelfen

MrAlfonso
Beitragsersteller

Ja ja so ähnliche

-"Love" is a four-letter word.

Gruß, earnest

You're a hot dog minus the dog.