Wer kennt die aktuellen Taxipreise in Antalya?

3 Antworten

Easy-peasy with Private Chauffeur Airport Transfer Service

The <a href="https://www.airporttransfer.ist/" title="istanbul airport transfer ">istanbul airport transfer </a> service will minimize this distraction so that you can stay focused on your business trip while your private chauffeur handle the rest.

The chauffeur-driven vehicles that we employ have been carefully selected to match your personal preferences for size, color, and other features that will make it easier for you to concentrate on your tasks.

Woher ich das weiß:Berufserfahrung

  1. Antalya Airport To Side Cheap Shuttle Transfers £ 4, Private Taxi Transfer £ 25, VIP Mercedes Vito Transfer £ 28, Minibus Transfer £ 30.

...nimm den Bus, der ab Flughafen in die City fährt. Kostet etwa 2 € oder 4,50 TLira. Offizielles Zahlungsmittel in der Türkei ist die türkische Lira. Wer in einer anderen Währung zahlen möchte, der kann das zwar tun, wird aber immer deutlich mehr zahlen.
Wenn du ein Taxi nimmst, kostet dich das etwa 3 TL pro Kilometer...