(traurige) Sprüche /Gedichte auf englisch...

4 Antworten

I hold your hand for the last time, I hear your words break the silence, I understand it`s your last wish, I kiss your lips before I leave, why should I stay?

Nightmares

She wakes up, in the middle of the night. With tears in her eyes and a strange sting in her heart... But the Problem is, that she can remember in her dream, on YOUR face.

Übersetztung: Sie wachte auf,mitten in der Nacht. Mit Tränen in den augen und einem komischen Stechen in ihrem Herzen. Das Problem ist, dass sie sich in ihrem Traum an DEIN gesicht erinnern kann.

Hab ich selbst geschrieben :)

If love is shelter, I'm going to walk in the rain.

In welcher Richtung solls denn gehen ? Liebe, Trennung,Streit....? Lg sweety (:

xXalXx
Beitragsersteller

eher soo.. trennung^^ oder...halt "tot" aber... naya XD traurig eben ^^