Tokyo ghoul ken kanekii?

2 Antworten

Vom Beitragsersteller als hilfreich ausgezeichnet
Following the six-year timeskip at the end of :re, Kaneki trimmed his hair back to its original length, and the flesh patterns under his eyes have faded slightly. Along with this, he possesses a large scar running from under his left eye all the way down the left side of his face

https://tokyoghoul.fandom.com/wiki/Ken_Kaneki#Current

Was das zu bedeuten hat weiß ich leider nicht. Aber anscheinend sind es Narben und Fleischmuster.

Misha157
Beitragsersteller

Oki Dankeschön ^^

Das sind narben die er der Verwandlung zum drachen zu verdanken hat

Woher ich das weiß:Hobby