Was kostet eine Wohnung in Los Angeles?

3 Antworten

Vom Beitragsersteller als hilfreich ausgezeichnet

Grundsätzlich hast du dir  mit LA ein wirklich teures Pflaster gesucht. Wohnen in einem Wohnwagen kostet beispielsweise bereits um die 700$. Die Wohnungen, die ein wenig größer (d.h. Ein Raum und Bad, evtl. Mini Küche) sind und nicht vollkommen ab vom Schuss liegen kosten ab 2500$ (Natürlich ohne Grenze nach oben).

Becor Du Dich um die Unterkunft bemühst solltest Du erst einmal die Voraussetzungen schaffen, dass Du überhaupt für einen längeren Zeitraum dort bleiben darfst.....

https://www.uscis.gov/working-united-states/permanent-workers

wenn das geschafft ist, was ich bezweifel, kannst Du Dich hier auf die Suche machen:

http://immobilienlosangeles.com/

http://www.apartments.com/

oder bei der Lokalzeitung

http://www.latimes.com/business/realestate/

Madisonbeerusa  18.06.2017, 22:20

Warum dem bezweifel man kann alles schaffen

Karim19
Beitragsersteller

Warum bezweifel ??

baindl  08.03.2016, 10:11
@Karim19

Lies Dir doch einfach mal die verlinkte Seite (und Unterseiten) durch.

Preferences

General Description

Labor Certification Required?

First Preference EB-1

This preference is reserved for persons of extraordinary ability in the sciences, arts, education, business, or athletics; outstanding
professors or researchers; and multinational executives and managers.

Second Preference EB-2

This preference is reserved for persons who are members of the professions holding advanced degrees or for persons with exceptional ability in the arts, sciences, or business.

Third Preference EB-3

This preference is reserved for professionals, skilled workers, and other workers. (See Third Preference EB-3 page for further definition of these job classifications.)

Fourth Preference EB-4

This preference is reserved for “special immigrants,” which includes certain religious workers, employees of U.S. foreign service posts, retired employees of international organizations, alien minors who are wards of  courts in the United States, and other classes of aliens.

Fifth Preference EB-5

This preference is reserved for business investors who invest $1 million or $500,000 (if the investment is made in a targeted employment area) in a new commercial enterprise that employs at least 10 full-time U.S. workers.