Ist Sukkuna oder Muzan Stärker?

1 Antwort

Wenn man beides gelesen hat und auf den neusten Stand ist. Demon Slayer also durchgelesen. Dann wüsste man es.
Sukuna und das sogar ohne Probleme.

Jemand schrieb dazu schon etwas:

The second it switches over to Malevolent Shrine Muzan would be torn to shreds, again, and again,and again until hes dust. If that itself doesn't it kill him Sukuna would be able to bully him until the sun came up and itd be gg.Sukuna wiped out a section of a city that was 140 meters radius in an instant, got me fucked up if that doesnt take out Muzan and bunch of dudes with swords did ( a bunch a dudes who Sukuna would also kill)
Woher ich das weiß:Hobby – Habe mir nach Jahren Wissen angeeignet (ü. 1000 Stück)