Gibt es gutefrage.net auch für die Schweizer wo man schweizerdeutsch schreiben kann?

3 Antworten

egge86 hat recht. auch schweizer schreiben im schriftverkehr in der regel hochdeutsch. schweizerdeutsch schreibt man dort, wo es persönlich ist, beispielsweise im chat oder SMS.

und zudem wäre es einkleines problem mit den dialekten.

jeda schwizer kan bünderdütsch verstah, aber nicht jedu schweizer chun wallisrdytsch leesu.

Esther1997  29.09.2014, 20:29

Ja aber schwizerdüüzsch isch viu aagnehmer zum schriibe u de muesme o nid immer die rechtschriibig beachte...

petiegli  24.01.2024, 16:37

Doch ech dänke dass das ned s' gröschte Problem wär. Das esch doch e nor e Gwohnet. Ond wiea seid mer e so schoen: De Mönsch esch es Gwohnets Tier. Doch ech dänk emou, do d' Schwiiz 4 schprochig esch, wär das diea grösser Hõrde.

Verflegst ond zuegnähit, das esch doch e rûûdegi Sach.

Jetzt erkõnsch doch grad us wellem Egge vo de Schwiiz das ech be? (Rûûdig) 😂😊😜

kannst auch hier schwiizerdeutsch schreiben, aber obs jemand versteht is ne andere sache

Himuland - tonner mir sötti aus schwizer es eigets forum ha. äs git viiu problem wos haut numä ir schwiz git u womä uf dütschä sitä haut nid fingt! i bi ufder suechi nach KV - ALS (Arbeits und Lernsituation) Löösigä u fingä niänä nüt; dahär bimer am überlegä obis eifach itz säuber söu fertig machä u när für angeri verfüegbar söu machä. äs schwizer forum mues härä, piratä! mä chönnt ds läbä so viiu eifacher machä. !

harpy96  08.01.2011, 19:23

Ich find gut, dass man auf schweizer seiten deutsch schreibt. weil, um ehrlich zu sein, ich bin zürcher und versteh fast kein wort, was du sagst

dieterin  28.05.2013, 15:23
@harpy96

als ich das grade gelesen habe, bekam ich ein fetten lachflash. haha ich wohne direkt an der Grenze von der schweiz ich verstehe echt vieles, aber wenn ich manchmal sowas lese, da denke ich mir echt ob dies wirklich ein Schweizer verstehen kann haha:D

horse02  17.12.2014, 18:40

ich verstah au als und ich wohnä im Kanton schwyz