Kennt ihr einen Tscheschenischen Zungenbrecher?

Julian567  13.03.2024, 16:08

Tschechische oder Tschetschenische = Russische?

Fuxsle
Fragesteller

Tschetschenische= Russische

3 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

1. Д1о йоьду котам бабин буьн чу йоьду.

2. Букъ к1айн къиг, мукъ буьткъа урс.

3. Лекъа — букъ, беда — букъ.

4. Сирчу аьттан сира ши шинара, 1уьрре даьккхина дуькъа шар.

5. Со шерша чохь ча чу ца шерша, ча шерша чохь со чу ца шерша.

6. Шар мелла ши газа, ша т1е даьлла ши шинара.

7. Да — ч1ог1а, 1у — ч1ог1а, 1у ч1ог1а — пхьу ч1ог1а.

8. Хьуьллу схьадог1у куьйра сан ненан буьна хьалхара бод бахьа дог1у.

9. Къийго — дог, котамо — бод.

10. Лакхе кхевдинарг лахе шершина, лахе кхевдинарг лакхе шершина.

11. Цхьа гиба, Ши гиба, Ши-кхо гиба.

12. Ши-кхоъ капек, кхо-шиъ капек.

13. Кхо къиг, кхо туьма, кхо кхокха.

14. Ча такхо тача, тача такхо ча.

15. Цуцуш цацийна цу чохь беана гуо т1ехь пхьалдиг.

16. Генахь лам бу, Лам т1ехь лом ду, Лоьме пе тох, И гинарг — вох.

17. Къена къиг — ц1оькъа лом.

18. 1аьржа буьйса, Аьрга кхор, Аьрха говр.

19. Сийначу стигла, Мархаш теси, Бовхачу кийрахь, Сан дог деши.

20. Цеца чохь ну ца сону.

21. Сан шар шуна, шун шура суна.

22. Чопа чоьлпи чохь, чоьлпа чорпи чохь.

23. Шина чиркха ши шиша, шина шичин ши йиша.

Quelle: https://dzen.ru/a/Y7vKWnzmWxp4YRNF

Woher ich das weiß:eigene Erfahrung – Russisch ist meine Muttersprache

Ich kenne eigentlich nur einen polnischen (wSzczebrzeszynje...). Ich fand aber eine Seite mit tschechischen Zungenbrechern (jazykolam).

Nenaolejuje-li Julie koleje, naolejuji je já sám.

Wenn Julie die Schienen nicht ölt, öle ich sie selber.

Der gefällt mir ganz gut, enorm viele J...

https://cs.wikipedia.org/wiki/Jazykolam

OlliBjoern  14.03.2024, 15:12

PS sorry, habe mich verlesen, du meintest ja "tschetschenisch" und nicht "tschechisch"... mein Fehler :)

Ich habe im Internet das hier gefunden :3:

"ШерлӀа шаьрш хъарзаш хилло, шолшулла янгӀо, шавла хоьл буьйро."

Das bedeutet: "Sherla sharsh kharzash khillo, sholshulla yangho, shavla hol buiro." Es ist eine Herausforderung für Nicht-Muttersprachler aufgrund der vielen Konsonantenkombinationen und der spezifischen Aussprache.

Woher ich das weiß:Recherche