Kann mir wer bei Latein metrische Analyse Ovid helfen?

1 Antwort

schau mal in deinen Nachrichten

(1) ipsa quoque interius cum duro lingua palato

íp-sa quo-qu◡ín-te-ri-ús cum dú-ro lín-gua pa-lá-te [- u u | - u u | - - | - - | - u u | - x]

(Elision: aus quoque interius wird -> quoqu◡interius; außerdem wird bei „lingua“ das „u“ zusammen mit dem „a“ als eine Silbe gesprochen)

(2) congelat, et venae desistunt posse moveri;

cón-ge-lat, ét ve-náe de-sís-tunt pó-sse mo--ri [- u u | - - | - - | - - | - u u | - x]

(3) nec flecti cervix nec bracchia reddere motus

néc flec-tí cer-víx nec brá-cchi-a -dde-re -tus [- - | - - | - - | - u u | - u u | - x]

(4) nec pes ire potest; intra quoque viscera saxum◡st.

(Synaloephe: aus saxum est wird -> saxum◡st)

néc pes í-re po-tést in trá quo-que -sce-ra sá-xumst. [- - | - u u | - - | - u u | - u u | - x]