Wer kennt ein schönes ukrainisches Weihnachtsgedicht?

1 Antwort

Бог предвічний

Бог предвічний народив�?�?, Прийшов де�?ь із небе�?, �?би �?па�? люд �?вій ве�?ь І утішив�?�?.

В Вифлеємі народив�?�? Ме�?і�? Хри�?то�? наш, І пан наш, дл�? в�?іх на�? �?ам народив�?�?!

Ознаймив’�?е �?нгел Божий �?аперед па�?тир�?м, �? вчера звіздар�?м І земним звір�?м.

Діва �?ина �?к зродила, Де Хри�?та �?еві�?та Зродила Пречи�?та Там звіздар �?тала.

�? три царі не�?уть дари До Віфлеєм – мі�?та, Де Діва Пречи�?та Сина повила.

Ви, три царі, де ідете? І демо в Віфлеєм З желанн�?м, з �?покоєм І повернем�?�?.

Іншим путем повернули, До цар�? Ірода І його города �?е заходили.

Йо�?ифові �?нгел мовив: “Малую Дитину, І Матір невинну �?ехай хоронить�?.

Слава Богу! – за�?піваймо Че�?ть Сину Божому І пану нашому! – Поклін віддаймо!

FishyFisch
Fragesteller

Danke sehr. Gibt es auch eine Übersetzung?