Übersetzung Schweizerdeutsch (Zürich)

1 Antwort

Hallo mi süess Schwitzer, ich hoff d Confi findsch guet. ich ha dir ou no äs glas vom letschte jahr der bi da, ich hoff das si no guet isch. es müsterli vo üsäm sälbst bröntä aprikosenschnaps han ich ou no i packt. en guete appetit u liebi grüess us em schönä wien.

So ich hoffe das sich dies für dich nicht spanisch anhört pfüeti und alles gute mit dem Schweizer. Grüsse aus Holland von einer Schweizerin...

chrotta65  19.09.2013, 18:41

Naja, das ist nicht wirklich "Zürischnorrä". Klingt eher nach Aargau oder so, richtig?