Latein Cicero Pro Sexto Roscio Antithesen?

Diese Antithesen suchen wir aus der Narratio oder der Argumentatio der Rede

1 Antwort

Von Experte ArnoldBentheim bestätigt
Etenim quid aliud hoc iudicio temptatur nisi, ut id fieri liceat? temptatur, nisi ut id fieri liceat? Accusant ei, qui in fortunas huius invaserunt: causam dicit is, cui praeter calamitatem nihil reliquerunt; accusant ii, quibus occidi patrem Sex. Roscii bono fuit: causam dicit is, cui non modo luctum mors patris attulit, verum etiam egestatem; accusant ii, qui hunc ipsum iugulare summe cupierunt: causam dicit is, qui etiam adhoc ipsum iudicium cum praesidio venit, ne hic ibidem ante oculos vestros trucidetur; denique accusant ei, quos populus poscit, causam dicit is, qui unus relictus ex illorum nefaria caede restat.

Dies sind Antithesen mit Anaphoras in der Rede des Ciceros Pro Sex. Roscio Amerino, 13.

Woher ich das weiß:Studium / Ausbildung – LK Latein
Jo07Jo
Fragesteller

Gibt es auch Antithesen in der Narration oder der Argumentatio?