Suche Songtext/ Noten von dem Song von Luca Guglmeier für seine verstorbene Oma?

4 Antworten

Dieser "Dialekt" ist Bayrisch und ich bin mir nicht sicher, ob das überhaupt ein Lied ist, das du irgendwo findest, oder ob er das vielleicht selber geschrieben hat, aber die "Übersetzung" von Vanillakusss ist doch gut? Ich kann versuchen dir den Text im Dialekt aufzuschreiben, kann aber sein, dass da von der "Rechtschreibung" her, soweit man das so nennen kann Fehler drin sind, da ich selber eher Schwäbisch kann als Bayrisch.
Also:
I hab di lang scho nimmer gsehn'
Und du fehlst mir ned nur a weng

du bist gegang ohne zu fragn
Dabei gabs no so viel zu sagn

Doch i woiß das des ned geht
Jede Hilfe kam zu spät

Jetzt bist erlöst von deinem leid
Und lebst da obn bis in alle Ewigkeit

Doch i frag mi wies so ist, da oben im Himmel, i kos ned verstehn

Wieso du nit mehr do bist, du fehlst mir sehr und i vermiss di immer mehr

Kannst du ned oinmal Kommen, um mich in deine arm zu nehm

So... keine 100 prozentige Garantie auch weil mein Internet gerade so schlecht ist, dass ich das Lied nicht anhören konnte. Aber ich hoffe dass ich etwas helfen konnte, alles liebe, Secretly

I hob di lang scho nimma gseng Und du feist ma ned nur a weng Du bist ganga ohne zum frong Dabei gabs no sovui zum Song Doch i woas das des net geht Jede Hilfe kam zu spät Jez bist erlöst von deim leid Und lebst da obn bis in ewigkeit

Doch i frog mi wie des wui is Da om im himme Kanns net versteh Wieso du nimma da bist Du feist ma sehr Und i vermiss di immer mehr Konnst du net obakemma Um mi in deine oarm zu nehma

Für dei familie hast du glebt Ohne Rücksicht auf di selbst Host deine Kinder über alles gliebt Und wurdest doch zum Schluss besigt Dei Kampf ums Lem war beispiellos Host di gwehrt bis zum Schluss Am End hast du doch verlorn Einfach gonga liegend in unsre oarm

Doch i frog mi wie des wui is Da om im himme Kanns net versteh Wieso du nimma dacbist Du feist ma sehr Und i vermiss di immer mehr Konnst du net obakemma Um mi in deine oarm zu nehma

Mei Herz is schwa wir a stoa Kann man den nix dagegen doa Ohne di bin i so aloa Konnst du net obakemma

Doch i frog mi wie des wui is Da om im himme Kanns net versteh Wieso du nimma dabist Du feist ma sehr Und i vermiss di immer mehr Konnst du net obakemma Um mi in deine oarm zu nehma

Konnst du net obakemma Um mi in deine oarm zu nehma

Ich habe dich lange schon nicht mehr gesehen und du fehlst mir nicht nur ein wenig

du bist gegangen ohne zu fragen, dabei gab es noch so viel zu sagen

doch ich weiß das dies nicht geht, jede Hilfe kam zu spät

jetzt bist du erlöst von deinem Leid und lebst da oben bis in alle Ewigkeit

doch ich frage mich wie es so ist, da oben im Himmel, kann es nicht verstehen

wieso du nicht mehr da bist, du fehlst mir sehr und ich vermisse dich immer mehr

kannst du nicht (noch) einmal kommen, um mich in deine Arme zu nehmen.....

----------------------------------------

 Und jetzt heule ich schon wieder deswegen.

schlauratte
Fragesteller

danke, aber ich wollte den Text gerne im Dialekt haben:)

vanillakusss  06.02.2017, 20:26
@schlauratte

Ich denke, das verstehst du nicht. Wenn du das Lied jetzt hörst, kannst du es selber im Dialekt wiedergeben.

Lucas Lied: Obakemma Vers 1  I hob di lang scho nimma gseng, und du feist ma ned nur a weng. Du bist ganga ohne zum frong, dabei gab’s no so vui zum song. Doch i woaß, dass des ned geht. Jede Hilfe kam zu spät. Jetzt bist’ erlöst von deim Leid, und lebst da obn bis in Ewigkeit. Refrain Doch i frog mi, wia des woi is da obn im Himme. Kann’s ned versteh, wieso du nimma da bist. Du feist ma sehr. Und i vermiss di immer mehr. Konnst du ned obakemma, um mi in deine Oarm zu nehma? Vers2 Für dei Familie hast du glebt, ohne Rücksicht auf di selbst. Host deine Kinder über alles gliebt und wurdest doch zum Schluss besiegt. Dei Kampf ums Lem war beispiellos. Host di gwehrt bis zum Schluss. Am End hast du doch verlorn. Einfach gonga, liegend in unsre Oarm. Refrain Doch i frog mi, wia des woi is da obn im Himme. Kann ned versteh, wieso du nimma da bist. Du feist ma sehr. Und i vermiss di immer mehr. Konnst du ned obakemma, um mi in deine Oarm zu nehma? Bridge Mei Herz is schwa wier a Stoa. Konn ma denn nix dagegen doa? Ohne di bin i so aloa. Konnst du ned obakemma? Refrain Doch i frog mi, wia des woi is da obn im Himme. Kann’s ned versteh, wieso du nimma da bist. Du feist ma sehr. Und i vermiss di immer mehr. Konnst du ned obakemma, um mi in deine Oarm zu nehma?. Konnst du ned obakemma, um mi in deine Oarm zu nehma?

StevenFriedrich  03.03.2017, 00:34

Das ist das original

Noten leider keine