Polnisches Gebet zur Beerdigung?

2 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Za zmarłego(zmarłą) w dniu śmierci lub pogrzebu

Spraw, prosimy Cię, Panie, aby dusza Twojego sługi N., którego (Twojej służebnicy N., której) rocznicę śmierci obchodzimy, otrzymała przebaczenie i wieczny odpoczynek. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

Ignatius1  23.03.2024, 04:31

Und was heisst das ?

maxmusterman300  23.03.2024, 11:33
@Ignatius1
Für den/die Verstorbenen am Tag des Todes oder der Beerdigung
Gewähre, wir beten, Herr, dass die Seele Deines Dieners (Name), an dessen Todestag wir feiern, Vergebung und ewige Ruhe erhalte. Durch Christus, unseren Herrn. Amen.

Hab leider auch nur das Vater unser gefunden.

Das passt allerdings aber bei jeder gelegenheit .Vor allem als Abschluss würds ganz gut passen bei einer Beerdigung .

➡️Gib mal polnische Mission bei google ein ..Die gibts überall in Deutschland ,da findest du gute Beratung dazu . Sogar einen Polnischen Priester .

Lg⚘

Ojcze nasz,

któryś jest w niebie:

święć się imię Twoje,

przyjdź Królestwo Twoje,

bądź wola Twoja jako w niebie,

tak i na ziemi.

Chleba naszego powszedniego

daj nam dzisiaj.

I odpuść nam nasze winy,

jako i my odpuszczamy naszym winowajcom.

I nie wódź nas na pokuszenie,

ale nas zbaw ode złego.

Albowiem twoje jest Królestwo i moc, i chwała na wieki wieków.

Amen.

Woher ich das weiß:Studium / Ausbildung – Katechistin Theologische H.Schule