Die App voghion betrug?

3 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Also ich habe meine Ware immer erhalten .man kann per PayPal zahlen ,was für mich persönlich immer etwas vertrauen suggeriert

Woher ich das weiß:eigene Erfahrung

DO NOT BELIVE THIS SHOP! THEY TAKE ONLY YOUR MONEY AND DO NOT SHIP YOUR ORDERS!!!!OR THEY WRITE THAT THEY SEND IT TO YOU BUT YOU NEVER SEE IT. AND YOR MONEY BACK YOU CAN ALSO FORGET. AND THE DELIVERY TIME THEY LIE ALSO BECAUSE THEY WROTE ME THAT THEY HAVE 5 DAYS FOR COPLETING THE ORDER AND FOR THE DELIVERY THE HAVE 30 DAYS!!!!!!! ONLY LIES FROM THIS SHOP!