Yesterday auf schwäbisch

4 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Ich weiß noch den Anfang: yeschterdee-am meim bike da isch dr trebl heh. Ond die Klingl,die duht au nemeh. ...?

Ich suche aber selbst die komplette Version, so bin ich auch auf diesen Thread gestossen. Weiß niemand weiter?

Yeschterdai,

a meim Fahrrad do sind Treater hai,

und der Sattel dr duats nemme lang,

und els wa duat isch dr eschte Gang.

Yeschterday,

a meim fahrrad do isch`s Rückliacht hai,

und des voadere geit au koin Schei,

seit Yeschterdai isch älles hai

Zwischenstück instrumental

Yeschterday,

a meim Fahrrad do isch älles hai,

Leit, I hao koa Fahrrad mei,

seit Yeschterday isch alles hai.

Schluss summen.

Urheber? Mir Unbekannt!

Schwaebisch nicht, aber bei "Radio Dingolfing" gibt es eine "Arbeitslosenversion" mit dem Titel "Stempeln gehn"

Für was bitte brauchst du das Lied auf Schwäbisch?? :S wieso hörst du dir nicht einfach das Original an??? Englisch is eh viel schöner.