Welchen Artikel sollte man für Non-Binäre benutzen?

3 Antworten

Früehner isch no s Vreni id Schuel ggange und niemerts hätt es Problem demit gha.

Und hütt isch es halt s Kim oder s Andrea.

Gaht doch prima. 💁‍♀️

Prometheus166
Fragesteller

Wil Vreni äs Diminutiv isch. So we ä Hund plötzli zu äs Hündli wird. Das isch nüd zglichligä. Zudem isch dLüüt mit "es/das" äzsprächä nüd würkli gwünscht, sowiit ich wäiss.

LastDayofEden  11.05.2024, 19:33
@Prometheus166

Das muesch du di Betroffne sälber fröge. Es gitt sottig, wo genau das wänd (finds au komisch, aber chammer ja au nüüt mache). 💁‍♀️

Das würde ich die jeweilige non-binäre Person fragen, da man von non-binary nicht direkt aufs präferierte Genus schließen kann.

Woher ich das weiß:Studium / Ausbildung – Doktor der Englischen Sprachwissenschaft

Aso ich dänk am gschiidschtä seisch eif numä dä Namä oni "t" oder "dä" vornä draa.